hanya perasaan ini...

My photo
I am who i am today because of the choice i made yesterday..

Saturday, November 27, 2010

KERDIL

betapa kerdilnya diri ini...

jangan salah paham... 'kerdil' tu bukan bermaksud 'rendah'.. haha ;p
apakah 'kerdil' yang dimaksudkan?? ;)

sebelum ini saya merasakan diri ini sangat jauh dari Allah S.W.T...
jauh dari keredhaan-Nya...
saya lalai dengan hal duniawi yang menjadikan saya separuh gila dengan kemajuan teknologi masa kini...
saya mudah terpengaruh & tergoda dengan hasutan syaitan...
saya hampir lupa siapa saya?
saya bagaikan seorang manusia bodoh yang hanya hidup di dunia ni untuk bersuka-ria tanpa mengingati pencipta alam ini...
tetapi saya selalu megharapkan jalan pulang dari-Nya...
mengharapkan 'HIDAYAH' ...

Alhamdulillah... Alhamdulillah... Alhamdulillah...
Dia masih menyayangi hamba-Nya yg sgt kerdil & bergelumang dosa ini utk kembali ke jalan yg diredhai-Nya...
dalam keadaan yang sangat 'gelap', Dia telah 'terang' kannya..
dalam keadaan yang 'kusut', Dia telah 'kemas' kannya...
Dia telah membuka hati & mata ini untuk melihat dunia...
betapa indahnya ciptaan Allah S.W.T....

"Ampuni ku Ya Allah, selama ini aku buta dengan nikmat yang Kau berikan kepadaku.."





No comments:

Post a Comment